6 mei – Bijwerkingen

Bijwerkingen Decapeptyl & Gonal-f:

  • Hoofdpijn
  • Moe
  • Stemmingswisselingen
  • Opgezette buik

Heb het idee dat ik deze bij deze beurt wat minder onderste boven ben van het hele process en wat meer in de flow zit. Maar heb wel degelijk last van de bijwerkingen van de hormonen. Ik heb vooral hoofdpijn, voor mijn gevoel heb ik nu al 2 weken een soort zeurderige hoofdpijn. Niet genoeg om een pijnstiller voor te nemen maar wel genoeg om irritant te zijn. Ik drink veel water maar het lijkt niet echt te helpen. En ik ben Moe, maar dat was ik ook al voordat ik met de decapeptyl begon maar het word er niet minder van. En ik heb stemmingswisselingen. Bij het minste of geringste zit ik te janken op de bank. Van tv programma tot een opmerking op kantoor of een appje, ik raak er helemaal van onderste boven. Nu weet ik dat het van de hormonen komt, al heb ik er in het gehele process wel last van maar kan ik het beter controleren, dus laat ik het maar gaan. Niet teveel aandacht aan besteden het is niet 100% echt.

Nu weet ik van de vorige keer dat de bijwerkingen van de Gonal-f nog gaan komen, de vorige keer was dat voornamelijk een heel vol gevoel in de eierstokken en een opgeblazen buik. De vorige keer spoot ik elke dat 100 eenheden. Nu spuit ik om de dag 100 en om de dag 87,5 eenheden, dus ben benieuwd of dat nu minder zal zijn. Heel spannend wat de opbrengst nu zal zijn omdat we nu wat minder stimuleren dan de vorige keer.

Leave a Reply

