16 mei – #zucht

Ik zie er tegen op. Komende woensdag is de punctie, het ziet er op de echo’s goed uit. We hebben minder gestimuleerd dan de vorige keer dus is het wel extra spannend wat de opbrengst zal zijn. Hopelijk is de kwaliteit beter omdat het er nu minder zijn, ik hoop het.

Heb de vorige keer veel pijn gehad dus daar ik zie er nu wel heel erg tegenop. Heb nu wel besloten 2 a 3 dagen niet maar mijn werkt te gaan, misschien kan ik thuis werken. Maar heb van de vorige keer wel geleerd dat je het beter rustig aan kan doen na deze ingreep. Ze maken toch allemaal gaatjes in je baarmoeder en eierstokken wanneer ze de follikels aanprikken en opzuigen. De vorige keer ben ik wel gaan werken want ik had een belangrijke afspraak, tja wat kan er nu eigenlijk belangrijker zijn. De vorige keer ben ik halverwege de dag, na de afspraak, ben ik ziek naar huis gegaan en heb vervolgens 4 dagen op bed gelegen. Dus dat ga ik nu anders doen. Zo leer je toch weer bij in het proces.

Leave a comment