17 mei – Vol

Ik voel me niet bijster goed en heb een heel vol gevoel. In die zin is het fijn dat de follikels er morgen uit gaan. Ik hoop maar dat alles goed is gegaan, heb af en toe stekende pijn in mijn onderbuik. Ik weet niet of het gewoon het idee is dat je eierstokken vol zitten en dat je dan ook meer voelt of dat je het echt voelt. De hoofdpijn is wel minder geworden maar de opgezette buik alleen maar meer. Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat je zwanger bent. Helaas dat is wel wat we graag zouden zijn maar dat is nog niet het geval. Ik heb hoop en wanhoop op deze poging. Ik wil graag positief zijn want ik denk dat dit me kan helpen in dit proces maar het is wel moeilijk, want ik wil ook graag mezelf beschermen en me auto bescherm functie denkt dan liever negatief. Mochten we bevruchte eicellen weten te produceren dan zeggen ze dat een verse poging meer kans heeft. Maar vorige ronde heeft uitgewezen dat wij met 7 terugplaatsingen 2 keer zwanger zijn geweest, dat was beide keren na 3 of 4 terugplaatsingen. Dus als ik dat in ogenschouw neem dan heb ik nog niet veel kans deze keer. Toch wil ik er wel graag in geloven, geloven dat het kan, geloven dat wij misschien aan de beurt zijn voor een portie geluk.

Leave a Reply

