13 juli – Echo Echo

Het is weer zo ver, we gaan weer voor een cryo terugplaatsting, dus vandaag weer naar het ziekenhuis voor de echo’s. Tegenwoordig hebben we digitaal patiëntendossier. Dus moeten we ons aanmelden bij de Aanmeld-zuil. Ik ben meestal vroeg, het is me al vaker overkomen dat ik dan eerder aan de beurt ben, en ik ben nou eenmaal liever te vroeg dan precies op tijd. Het mooie van het digitale systeem is dat ze nu kunnen zien wie er al binnen is en wie wellicht te laat, dus was ik van de week een half uur eerder aan de beurt dan gepland. Tevens hoeven we blijkbaar niet meer onze medicijnen op te halen bij de Ziekenhuis apotheek. Altijd een bron van ergernis als je onverwachts toch weer naar de ziekenhuis apotheek moet, toch weer een stukje wandelen, in de rij, wachten en weer terug. Dus ook dat was een meevaller deze ochtend, de Ovitrelle werd naar de kliniek gebracht ik hoefde alleen maar 10 minuutjes langer te wachten in de wachtkamer.

Ik merk wel dat ik toch weer wat moeite heb met deze bezoekjes. Ik zit verdrietig terug in de auto. Waarom over komt ons deze ellende en gaat het ooit wel lukken.

Leave a Reply

