15 augustus – Mag het een dagje eerder

Wachten is niet mijn sterkste ding en zeker nu ik nog weer een hele week moet werken heb ik weer meer tijd om negatief te denken en me zorgen te maken. Dus ik bel het ziekenhuis of ik alstublieft de echo voor het weekend mag in plaats van daarna. Ik word terug gebeld en het mag maar de vraag is of het zinvol is. Maandag is de vroegste dag dat het kan, ze maken blijkbaar al hele vroege echo’s. Ik twijfel, heeft het zin om vrijdag echo te hebben die niet voldoende laat zien? Word ik dan nog meer ongerust? Vriendlief biedt de uitkomst hij zegt dat maandag toch beter is en slechts een paar daagjes later. Pfff moeilijk, ik besluit toch maar om nog langer te wachten. Dan nog maar een week zeven kleuren scheiten. Broekloeren en proberen er niet te veel aan te denken voorzover dit gaat. Het ziekenhuis zegt dat er in de erste weken van de zwangerschap wel vaker bloedingen voorkomen, maar ja dat zal allemaal wel maar met 2 miskramen in je geschiedenis blijft dit toch een slecht voorteken, helaas.

Leave a Reply

