19 augustus – 27 kleuren

Zo bang, dat ik de spreekwoordelijke 27 kleuren … Als het weer niet goed is hoe hou ik mezelf dan staande. Wat moeten we dan gaan doen? Moet ik dan weer door het diepe dal en wie zegt dat het dal niet nog weer dieper zal zijn?! Ja ik heb nog hoop en hoop doet leven maar hou je niet altijd nog hoop? Tegen beter weten misschien soms in?

En wat als we straks wel een kloppend hartje zien, maar het is toch nog niet groot genoeg of goed genoeg of weet niet wat. Het is zo’n precair proces en dat weet ik. Ik weet dat het als het nu misschien goed is nog niet goed hoeft te komen. Maar het zou wel fijn zijn om weer een keer een stapje te maken in het proces, een stapje vooruit.

Leave a Reply

