9 september – Terras

We zitten op een lokaal terrasje en bestellen een salade maar voor mijn geen rauw vlees dus of ze dat weg willen laten. Of ik dan geitenkaas wil ja maar alleen als die niet van rauwe melk is. En of ik geen glaasje rosé drink, nee niet voor mij. Daarna de vraag Of ik een baby in mijn buik heb, ja glimlach ik dat klopt. De mevrouw is helemaal enthousiast en haar man komt ook uit de keuken. Hun dochter is ook zwanger en ze hebben nog even gecheckt maar de geitenkaas is goed, roepen ze lachtend over het terras. Nu glimlacht het hele terras naar mij en ik bloos. Gek, we zijn echt zwanger maar het voelt nog niet de hele tijd zo. Dit omdat ik toch nog onzeker ben en graag wat meer zekerheid heb voor we het wereldkundig gaan maken. Maar mijn hart maakte toch even een sprongetje daar op het terras.

Leave a Reply

