19 November – Aftellen

Inmiddels zijn we al weer op de helft. Ik voel me gelukkig goed en met de kleine meid gaat het ook goed. Ze is goed gegroeid en de 20 weken echo liet geen rare dingen zien dus we gaan vol vertrouwen de toekomst tegemoet. Tijdens de echo lag de kleine lekker op haar rug en wilde niet verplaatsen, heb dus nog heel wat staan schudden en uiteindelijk een kwartiertje gewacht om te kijken of ze toch wilde gaan draaien en uiteindelijk was ze inderdaad gedraaid en konden we ook nog mooi even naar haar ruggetjes kijken. De tijd lijkt nu wat sneller te gaan dan eerst. Misschien ook omdat er wat meer vertrouwen is en de dagen niet meer voorbij kruipen. Misschien ook omdat het op werk druk is met leuke dingen en de dagen daardoor ook voorbij vliegen. Hoe dan ook, het aftellen mag nu een beetje beginnen. Nog niet echt natuurlijk maar op de helft is toch wel een mijlpaal. Ik mag nu  van mezelf ook wat leuke dingetjes voor de baby gaan kopen. Ook al voelde het al wel goed, de 20 weken echo afwachten leek me toch verstandig.

Sinds kort voel ik de kleine ook dus dat geeft helemaal meer vertrouwen en is een super leuk gevoel. Vriendlief vraagt me steeds wat ik dan precies voel maar dat vind ik lastig uit te leggen, ik oom niet verder dan “plopjes”. Wel dacht ik eerder al van alles te voelen maar opeens wist ik het zeker en kon ik het gevoel herkennen. Spannende en leuke tijd.

2 thoughts on “19 November – Aftellen

Leave a Reply

