28 December – 35

Vandaag ben ik 35 geworden en ik heb het mooiste cadeau van dit jaar in mijn buik zitten. Ja ik had gehoopt eerder moeder te mogen worden, anders waren we niet bijna 6 jaar geleden begonnen aan dit avontuur. Maar inmiddels zie ik ook wel de voordelen van wat later moeder worden, en ik word moeder wat het allerbelangrijkste is. Mijn liefste heeft voor mij een origineel verjaardagscadeau bedacht een Big Belly Foto Shoot, een foto shoot van mij met mijn zwangere buik. Vind het echt zo lief van hem en zo leuk bedacht. Hij zei, je hebt een mooi cadeau in je buik zitten en we weten niet of we dit nog een keer mogen meemaken dus is het wel zo leuk om het mooi vast te laten leggen, schatje van me!

Hij kan haar inmiddels ook beter voelen en ik zie dat hij daar zichtbaar van geniet. Zo hebben we samen contact met onze buikbaby.

Kerst was dit jaar heel wat beter te doen, ondanks de wat ongemakken van het lange zitten was het fijn om met een dikke buik aan tafel te zitten. Niet weer evalueren over een jaar met mislukkingen, maar kijken naar de toekomst, een toekomst die ons eindelijk ons eigen wondertje gaat geven. Bij mijn lief zijn familie hebben we een nichtje van 2,5 jaar en proberen haar uit te leggen dat er een baby in mijn buik zit. Ze zit zelf in de fase dat ze 2 poppen en een hamster heeft die ze baby noemt, die ze troost, kusjes geeft en waarvan ze vieze broek schoon maakt, dus ze is lekker met babies bezig. Maar het concept baby in de buik is toch nog wel gek voor haar, ze wil dan onder mijn jurk of van bovenin kijken of ze de baby kan zien, maar dat kan natuurlijk niet:) Ze luistert ook of ze de baby hoort en ‘avonds bij het naar bed gaan geeft ze mijn buik een kusje voor de baby. Ik geniet enorm van zulke momenten. Leuk dat zij een nichtje krijgt en wat fijn dat onze dochter straks zo’n leuke lieve stoere nicht zal hebben.

Leave a Reply

