7 maart – Ingedaald

Vandaag weer een controle in het ziekenhuis gehad met een groei-echo. Alles zag er goed uit, de kleine is mooi op gewicht en ook mooi gegroeid volgens het gemiddelde. En volgens de gynaecoloog is ze ingedaald. Niet dat dit ook maar een voorspelling geeft voor wanneer de bevalling zal gaan plaatsvinden maar het is op zich wel prettig om te weten, dan gaat ze niet meer draaien. Ik merk ook wel dat ze minder plek krijgt en mijn buik voelt soms heel strak aan en ze wordt steeds sterker, aka soms weet ze me al aardig pijn te doen:)

Ik was zelf 3 weken te vroeg en mijn broertje 2 weken maar of dit een indicatie is voor hoelang onze kleine nog blijft zitten, geen idee. Ik werk deze week nog 2 daagjes en dan ga ik met verlof. Ik kijk uit naar mijn verlof maar vind het ook een raar idee dat ik dan niet meer elke dag naar kantoor ga. Is toch ook wel heel gezellig naar kantoor gaan en met collega’s te werken, thuis is ook maar thuis. Maar goed heb een mooi To Do lijstje en ben ook van plan het lekker rustig aan te doen dus niet te veel dingen op een dag te plannen. En dan vult de tijd zich vast vanzelf.

Kijk echt uit naar de komst van onze kleine, het idee dat ik haar straks mag knuffelen en dat dit moment steeds dichter bij komt geeft me een heel warm gevoel van binnen. We moeten nog even wachten maar het is wel een mooi soort wachten, niet het ellendige wachten tot je weer een test mag doen of tot je weer verder mag gaan. Als ze straks komt hebben we 6 jaar gewacht en weet zeker dat ze het wachten waard is geweest.

Leave a Reply

