21 maart – 37 weken + 3

Vandaag weer controle in het ziekenhuis, ze mag officieel al sinds 3 dagen komen. Alles was goed met ons beide dus we zien jullie volgende week weer.

Inmiddels een ruime week verlof en mijn to do lijst is aardig geslonken, lekker want ik merk dat alles me meer energie kost dus kan ik ook lekker op de bank uitrusten. Ik vind het nog steeds heel bijzonder: die kleine in mijn buik, ze zit zo lekker te bewegen en dan praat ik tegen haar. Ik vraag me af wanneer ze besluit te gaan komen, wanneer ze klaar is voor de buitenwereld. Ik snap ook wel dat mijn buik op dit moment een fijne Airbnb is maar uiteindelijk word deze toch te krap.

Vorige week heb ik een Big Belly Fotoshoot gedaan, had ik van vriendlief voor mijn verjaardag gekregen, zo leuk! Zeker omdat we niet weten of een eventueel broertje of zusje, mochten we dat willen, wel gaat lukken. Daarom geniet ik van alle facetten van deze zwangerschap zoveel mogelijk. Volgens iedereen ziet mijn buik er mooi uit en zie ik er energiek uit. Vind mijn buik zelf ook mooi en voel me goed dus dat energieke kan wel kloppen.

2 thoughts on “21 maart – 37 weken + 3

Leave a Reply

