28 maart – Ze is er!

Onze lieve mooie dochter is geboren! Wat een groot geluk en wat een bijzonder gevoel. De liefde die ik voor dit kleine wezentje voel is zo groot dat het me soms bijna overmand.

Ik voelde al veel liefde voor ons ongeboren kind en zelfs al voor een kindje wat nog niet kwam, maar het is nog meer dan ik dacht.

De bevalling leek uiteindelijk snel te zijn gegaan, maar de aanloop was achteraf toch al langer aan de gang. Op de reguliere controle bleken we al 5 cm ontsluiting te hebben en is ze dezelfde avond al geboren. We hadden geen strikt bevalplan wat uiteindelijk resulteerde in een bevalling zonder pijnbestrijding, opzich wilde ik op een gegeven moment wel pijnstilling maar toen waren we uiteindelijk al weer zo ver opweg dat het niet meer zo zinvol leek en dan is een bijkomend voordeel wel dat de baby nu geen medicatie binnen heeft gekregen.

Aan het einde was er nog enige paniek want onze kleine meid zat vast met haar schouder en arm achter mijn schaambeen maar door goed handelen in het ziekenhuis was ze er uiteindelijk toch snel eruit.

11 dagen te vroeg en zo’n lief snoepje, papa en mama zijn helemaal verliefd! De rest van de familie is al net zo enthousiast. Wat een geluk.

Super trots en blij met de geboorte van onze gezonde mooie lieve dochter!

One thought on “28 maart – Ze is er!

  1. Proficiat! Wat een zalig gevoel dat moet zijn om haar nu eindelijk vast te kunnen houden! Hoe heet de kleine prinses? Geniet ervan, het is jullie zó gegund na die lange, moeilijke weg die jullie hebben moeten afleggen… Hier alles ook goed hoor: eerste trimesterecho perfect in orde, goede nekplooi en ondertussen ook de resultaten van de NIPT binnengekregen die helemaal normaal zijn. ik maak nog eens tijd voor een nieuwe blog. Binnen 2 weken weten we of het een jongen of een meisje is…

    Like

Leave a Reply

