1 juli – Tijd

Er is weer wat tijd verstreken, 4 weken en dus mogen we ons weer aanmelden voor een Cryo behandeling. Eigenlijk wil ik nog graag een evaluatiegesprek en ben ik al 2 weken bezig om het ziekenhuis te bellen maar op de een of andere manier vergeet ik het als ik op mijn werk zit en als ik ‘s-avonds thuis ben dan herinner ik me weer dat ik het weer vergeten ben, maar dan kan je niet meer bellen. Maandag dan maar weer proberen. Er is weer wat tijd verstreken, het voelt veel langer dan 4 weken. Denk dat dit misschien komt door de deceptie die we weer hebben moeten verwerken, al het verdriet wat er weer bij kwam kijken en de moedeloosheid die weer een stukje terrein heeft gewonnen. Ik weet ook niet wat ik van een aankomende cryo behandeling wil verwachten, liefst niets, maar hoop doet leven. En als we er echt niet meer in geloven dan kunnen we er beter mee stoppen en daar zijn we ook nog niet klaar voor.

1 thought on “1 juli – Tijd

  1. Het is niet evident om niet te veel te verwachten om niet te diep teleurgesteld te zijn als het niet lukt en toch de hoop te houden en er te blijven in geloven
    want net die hoop geeft je ook de kracht om niet op te geven…ik ken helaas het dilemma maar ik wens jullie alvast heel veel succes bij de volgende cryo-poging!!

    Like

Leave a comment